Regulamin sklepu

Dane firmy

Sklep internetowy Bakofrutti.pl prowadzony jest przez firmę:

BAKO FRUTTI Renata Suda - Proczka

05-334 Latowicz ul. Willowa 29

woj. mazowieckie

NIP 8222036221  REGON 388577925

 

Oferta sklepu i ceny produktów

1.Sklep internetowy Bakofrutti.pl oferuje produkty sypkie, które konfekcjonuje w opakowaniach o różnej wadze oraz produkty zakupione w opakowaniach producenta sprzedawane na sztuki.

2.Wszystkie ceny przedstawione na stronach sklepu internetowego Bakofrutti.pl podane są w polskich złotych i zawierają podatek VAT. Informacja o stawce VAT zawarta jest na stronie konkretnego produktu pod ceną produktu.

3.Na stronach sklepu internetowego Bakofrutti.pl prezentowane są aktualne ceny dostępnych w magazynie produktów.

 

Składanie zamówienia

1.Klient może składać zamówienie, 24 godziny na dobę, przeglądając strony sklepu internetowego Bakofrutti.pl ma możliwość dodawania dowolnych produktów do Koszyka. Następnie na stronie Koszyka dostępne jest zestawienie wybranych produktów do zamówienia i możliwość potwierdzenia oraz zlecenia realizacji zamówienia. Zawarcie umowy kupna-sprzedaży następuje w momencie przekazania zamówienia do realizacji. Podczas potwierdzania zamówienia Klient musi wybrać jedną z dostępnych form dostawy i płatności, a także podać dane osobowe niezbędnych do realizacji przesyłki.

2.Po złożeniu zamówienia Klient otrzyma wiadomość e-mail (na podany w formularzu adres) z informacjami podsumowującymi zamówienie i potwierdzenie jego odnotowania w systemie sklepu internetowego Bakofrutti.pl

 

Rejestracja w sklepie

1. W celu utworzenia Konta Klienta, Klient obowiązany jest dokonać nieodpłatnej Rejestracji.

2. Rejestracja nie jest konieczna do złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym.

3. W celu Rejestracji, Klient powinien wypełnić formularz rejestracyjny udostępniony przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu i przesłać wypełniony formularz rejestracyjny drogą elektroniczną do Sprzedawcy poprzez wybór odpowiedniej funkcji znajdującej się w formularzu rejestracyjnym. Podczas Rejestracji Klient ustala indywidualne Hasło.

4. W trakcie wypełniania formularza rejestracyjnego, Klient ma możliwości zapoznania się z Regulaminem, akceptując jego treść poprzez oznaczenie odpowiedniego pola w formularzu.

5. W trakcie Rejestracji Klient może dobrowolnie wyrazić zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach marketingowych poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola formularza rejestracyjnego. W takim przypadku Sprzedawca wyraźnie informuje o celu zbierania danych osobowych Klienta, a także o znanych Sprzedawcy lub przewidywanych odbiorcach tych danych. Wyrażenie zgody oznacza w szczególności zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Sprzedawcy na adres poczty elektronicznej Klienta, podany w formularzu rejestracyjnym.

6. Wyrażenie przez Klienta zgody na przetwarzanie jego danych osobowych w celach marketingowych nie jest wymagane do zawarcia ze Sprzedawcą Umowy sprzedaży ani umowy świadczenia drogą elektroniczną usługi prowadzenia Konta Klienta. Zgoda może być w każdej chwili cofnięta, poprzez złożenie Sprzedawcy stosownego oświadczenia Klienta na Trwałym nośniku. Oświadczenie może zostać przykładowo przesłane na adres Sprzedawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej.

7. Po przesłaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego, Klient otrzymuje niezwłocznie, drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej podany w formularzu rejestracyjnym potwierdzenie Rejestracji przez Sprzedawcę. Z tą chwilą zawarta zostaje umowa o świadczenie drogą elektroniczną usługi prowadzenia Konta Klienta, zaś Klient uzyskuje możliwość dostępu do Konta Klienta i dokonywania zmian podanych podczas Rejestracji danych, za wyjątkiem Loginu.

8. Użytkownik zobowiązany jest do nieujawniania osobom trzecim swojego loginu i hasła dostępu, wykorzystywanego do logowania w Sklepie.

 

Realizacja zamówienia

1.Jeśli Klient wybrał opcję płatności – przedpłata na konto wówczas realizacja zamówienia rozpoczyna się w momencie zaksięgowania wpłaty na konto.

2.Jeśli Klient wybrał opcję płatności – przy odbiorze (za pobraniem) wówczas realizacja zamówienia rozpoczyna się w momencie zarejestrowania zamówienia w systemie sklepu internetowego Bakofrutti.pl

3.Zamówienie zostanie zrealizowane jeśli zamówione produkty będą dostępne w magazynie. W sytuacji niedostępności produktu, Klient zostanie poinformowany o tym fakcie przez obsługę sklepu internetowego Bakofrutti.pl  Klient będzie mógł zdecydować czy rezygnuje z zakupu, oczekuje na dostępność brakujących produktów lub realizuje zamówienie z pominięciem brakujących składowych.

4.Jeśli wszystkie produkty są dostępne w magazynie to wysyłka realizowana jest w przeciągu 24 godz. od zarejestrowania/opłacenia zamówienia (w zależności od formy płatności za pobraniem/przedpłata).

5.Klient ma możliwość wprowadzania zmian w zamówieniu lub anulowania zamówienia, do momentu nadania przesyłki, poprzez kontakt mailowy: sklep@bakofrutti.pl lub telefoniczny 690 699 003.

6.Przesyłki są dostarczane są przez firmę kurierska w ciągu 1-2 dni roboczych po wysyłce z naszego magazynu.

 

Dokument potwierdzający zakup

1.Zamawiający otrzyma dokument - paragon lub w fakturę.

 

Dostawa

1.W przypadku zawarcia Umowy sprzedaży dostawa Produktu zostanie zrealizowana nie później niż w terminie 7 dni roboczych licząc od dnia, w którym została zawarta Umowa sprzedaży.

2.Sprzedawca dostarczy Produkty zgodnie z wyborem Klienta:

  a).transportem własnym; lub

  b).przewoźnika wskazanego w trakcie składania Zamówienia.

 3.Dostawa Produktów dostępna jest na terytorium: Rzeczypospolitej Polskiej.

4.Koszty dostawy zostaną wyraźnie wskazane podczas procesu składania Zamówienia oraz są dostępne na stronie Sklepu internetowego w zakładce „Koszty wysyłki”

5.Firma kurierska ma czas 72h (dni robocze) na dostarczenie przesyłki.

 

Dane osobowe i prywatność

1.Składając zamówienie w sklepie internetowym Bakofrutti.pl Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych Bakofrutti.pl oraz na ich przetwarzanie w celu realizacji zamówienia.

2.Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. "O ochronie danych osobowych" (Dz.U. Nr 133 poz. 883) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.

 

Usługi nieodpłatne

1.Sprzedawca świadczy na rzecz Klientów, drogą elektroniczną usługi nieodpłatne:

  a) Formularz kontaktowy;
  b) Newsletter;
  c) Poleć znajomemu;
  d) Prowadzenie Konta Klienta;
  e) Zamieszczanie opinii.

 

Reklamacje

1.Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży

2.Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży w zakresie określonym w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U.Nr 141, poz. 1176 ze zm.).

3.Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży można składać pisemnie na adres 05-334 Latowicz ul. Willowa 29 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@bakofrutti.pl

4.Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź Sprzedawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez Klienta sposób.

5.Sprzedawca informuje, że w przypadku Produktów objętych także gwarancją uprawnienia z tego tytułu należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej. Gwarancja na sprzedany Produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Klienta z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy za niezgodność Produktu z Umową sprzedaży w zakresie określonym ustawą z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).

6.Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi elektronicznej oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Sklepu internetowego można zgłaszać pisemnie na adres 05-334 Latowicz ul. Willowa 29 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@bakofrutti.pl

7.Zaleca się podanie w treści reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.

8.Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Usługodawcę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.

9.Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Klienta podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Klienta sposób.